Často kladené otázky

OBJEDNÁVKY:

Chtěl bych nakoupit v obchodě, ale nechce se mi registrovat. Mohu objednat také bez registrace?
Ano, v našem eshopu lze objednávat i bez nutnosti registrace. Stačí v košíku vyplnit potřebné údaje (jméno, adresa, telefon, email) a provést objednávku.

Když si dnes objednám zboží, kdy ho budu mít doma?
Pokud objednáte zboží do 8:45 hodin, tak Vám bude zásilka doručena následující den (99,9%). Často je dopravce objednán z důvodu jiných objednávek a tak je velká pravděpodobnost, že i v pozdějším čase vytvoření objednávky Vám dorazí zboží následující den. Standardně jsou balíčky doručeny do 2 - 3 pracovních dnů.

V akutním případě, kdy potřebujete své zboží, co nejrychleji nebo před víkendem, napište to do poznámky objednávky nebo zavolejte.

Kdy bude zboží skladem?
Pokud je zboží na dotaz, je u něj napsáno přibližné datum naskladnění. Nicméně je vždy lepší nás kontaktovat ať už online na našich e-shopech, e-mailem nebo telefonicky pro bližší informace. Doba naskladnění je různá a proto je vždy lepší se s námi spojit.

Provedl jsem objednávku a čekám na platební údaje od Vás...
Pokud se jedná o objednávku vytvořenou během víkendu tak platební údaje přijdou následující pracovní den. Pokud uděláte objednávku během pracovního dne tak nejpozději do hodiny Vám přijdou platební údaje.

Jakým způsobem je možné zboží zaplatit?
Na prodejně v Bílině můžete platit hotově nebo kartou. Pokud jste vytvořili objednávku přes náš e-shop, pak můžete platit převodem na účet, online platbou a samozřejmě dobírkou, při obdržení zboží kurýrovi.

REKLAMACE:

Jak lze řešit reklamace?
Zasláním výrobku zpět na adresu provozovny (Sadová 40, Bílina - Chudeřice, 418 01). Do balíku nezapomeňte přibalit průvodní dopis, kde bude popsána závada a dále prosíme o přiložení kopie faktury. Nakonec potřebujeme kontakt (telefon, email, jméno), aby se s Vámi mohl spojit náš reklamační technik.

ZÁRUKA:

Máte prohlášení o shodě k Vašim produktům?
Ano, platné prohlášení k nabízeným produktům máme pro Vás k dispozici na vyžádání.

Jaká je kvalita a poruchovost Vašich produktů?
Kvalita výrobků je srovnatelná s konkurencí a poruchovost se pohybuje okolo 1-2 %.

RŮZNÉ:

Mám zájem o produkt, který nemáte v sortimentu, ale našel jsem výrobce.
Zašlete poptávku na email eshop@invest-star.cz, kde budou uvedeny požadované technické parametry výrobku, popřípadě výrobní název. My produkt poptáme a budeme Vás kontaktovat.

Máte v nabídce také nestandardní výrobky na míru?
Ano, v naší provozovně můžeme nařezat trámy, navážit písek či kamení.